Friday, October 10, 2008

Afrikaans bo!

Sjoe! Dis lekker om vir 'n slag ietsie in Afrikaans te tik. Ek is tans besig met 'n Afrikaanse handleiding vir Java studente en ander nuuskieriges. Indien jy sou belangstel in so iets,laat my weet WAT jy soek in so 'n handleiding.

Die idee is natuurlik om dit gratis weg te gee op die internet, maar ek wil darem net seker maak dis nuttig en nie vol gemors nie. As jy weet van enige, goeie Afrikaanse handleidings sal ek graag wil weet van hulle, my navorsing het net mooi niks opgelewer wat nie direk uit Engels vertaal is nie. Die meeste Afrikaanse handleidings wat ek kon opspoor is vreeslik oud of baie swak of natuurlik 'n kombinasie van die twee.

Stuur 'n epos as jy op die lysie wil kom van proeflesers (ek soek nog so 'n paar) en sal kan help met voorstelle en foute uitwys.

Afrikaans rock!

No comments:

Post a Comment