Sunday, October 26, 2008

Java Take, Projekte en Huiswerk

Dankie vir al die eposse oor take, huiswerk en projekte. Ek wil julle ALMAL baie graag help, maar daar is net nie genoeg tyd in elke dag nie. Tans hou ek 'n databasis van versoeke aan (in H2 Database, dis fantasties!) en sodra daar genoeg navraag is na 'n onderwerp, skryf ek 'n kort artikeltjie vir JavaK.

Ek kan egter nie help met jou taak of projek nie. Die webwerwe word gratis aangebied en ek ontvang geen direkte vergoeding vir die ure wat hier ingesit word nie. Daarom maak dit net nie sin om individueel te help met take of projekte nie.

As jy nie die antwoord op een van my webwerwe kry nie, stuur 'n epos en ek sal probeer antwoord. As ek nie vinnig genoeg reageer nie, is die kans goed dat jy nie die enigste een is wat 'n vragie aangestuur het nie!

No comments:

Post a Comment